کنکور فرهنگیان و برنامه راهبردی قبولی فرهنگیان کوچینگ تحصیلی برنده ساز

از سال ۱۴۰۳ به بعد براي پذيرش دانشجوي متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش به منظور تامين و تربيت بخشي از نيروی مورد نياز آموزش و پرورش متناسب با مبانی و ارزش هاي اسلامی در دانشگاه فرهنگيان از سال ۱۴۰۳ از طريق آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو معلم انجام خواهد شد.

مقدمه:

از سال ۱۴۰۳ به بعد براي پذيرش دانشجوي متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش به منظور تامين و تربيت بخشي از نيروی مورد نياز آموزش و پرورش متناسب با مبانی و ارزش هاي اسلامی در دانشگاه فرهنگيان از سال ۱۴۰۳ از طريق آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو معلم انجام خواهد شد.

در ادامه قصد داریم شرایط و ضوابط کنکور فرهنگیان را مورد برسی قرار دهیم:

زمان کنکور فرهنگیان:

آزمون اختصاصي براي رشته هاي تحصيلي دانشگاه فرهنگيان در سال ۱۴۰۳ همراه با نوبت اول آزمون سراسري (ارديبهشت ماه) و در قالب يك دفترچه سؤال ويژه آزمون فرهنگیان علاوه بر دو دفترچه آزمون اختصاصی تحویل داده شده به متقاضيان در هر گروه آزمایشی، برگزار میگردد.

داوطلبانی که در این آزمون شرکت می کنند باید یکی از پنج گروه آزمایشی هنر، زبان های خارجی، ریاضی و فنی و علوم تجربی یا علوم انسانی را انتخاب کنند و انتشار دفترچه فرهنگیان نیز بعد از برگزاری آزمون اختصاصی هر رشته می باشد. اگر داوطلب در آزمون یکی از سه گروه اصلی شرکت کرده باشد بعد از پایان آزمون دفترچه آزمون فرهنگیان در اختیار او قرار می گیرد این آزمون ۲۵ درصد از نمره کل آزمون داوطلب را تعیین می کند (۱۵ درصد دفترچه اختصاصی هر رشته و ۱۰ درصد دفترچه اختصاصی فرهنگیان) ، ۲۵ درصد شایستگی های معلم (مصاحبه ) و ۵۰ درصد نمره شامل سوابق تحصیلی می باشد.

مواد امتحاني و ضرايب دفترچه ويژه آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو معلم عبارت‌اند:

  1. هوش و استعداد معلمی با ضریب ۳
  2. تعلیم و تربیت اسلامی با ضریب ۲
  3. مجموعا ۹ درس از کتاب دینی پایه دهم و یازدهم برای رشته‌ انسانی و مجموعا ۸ درس دینی دهم و یازدهم برای سایر رشته‌ها در نظر گرفته شده است.
 

برنامه و درسنامه تخصصی برنده ساز برای آمادگی صد در صدی در کنکور فرهنگیان:

مهندس یوسفیان با به کارگیری مجرب‌ترین مشاوران و مولف‌های برتر کشور، اقدام به تهیه یک جزوه جامع و کامل از منابع تخصصی فرهنگیان نموده تا دانش آموزان با آمادگی کامل و صد در صدی برای کنکور فرهنگیان آماده شوند.

همچنین تست‌های جامع و کاملی نیز از این منابع تالیف شده تا دانش آموزان علاوه بر مطالعه و آموزش مرحله آزمون و سنجش را در کنار هم داشته باشند.

این منابع از:
  1. جزوه هوش و استعداد معلمی: در این درس به صورت تخصصی منبعی از طرف آموزش و پروش ارائه نشده اما برنده ساز با در نظر گرفتن اهمیت و ضریب این درس اقدام به ارائه جزوه و منبع تخصصی از این درس کرده است. این جزوه از ۴ فصل تشکیل شده است که عبارت است از: درک مطلب، بخش کمیتی، بخش تحلیلی و در نهایت بخش تجسمی است و در نهایت سوالات و تست‌های پایانی این جزوه به یادگیری و جمع بندی کامل دانش آموز کمک میکند.
  2. جزوه مهارت معلمی استاد قرائتی با در نظر گرفتن اهمیت بالای کتاب مهارت معلمی استاد قرائتی اقدام به ارائه یک جزوه خلاصه شده از این کتاب در نظر گرفته شده تا دانش آموز با به کارگیری این جزوه، بتواند به جمع بندی عالی دست پیدا کند.
  3. جزوه تست و روش مطالعه دینی : منبع این درس کتاب دینی دهم و یازدهم رشته تحصیلی دانش آموز است که برای مطالعه کامل این درس یک جزوه روش مطالعه دینی تهیه شده است تا با به کارگیری از این جزوه بیشترین بازدهی را شاهد باشیم.

و همچنین برنامه ریزی تخصصی کنکور فرهنگیان، آزمون‌های متوالی و جامع‌ترین نکات آزمونی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته تا با بهره‌مندی از جامع‌ترین نکات آموزشی بتوانید کنکور خود را تضمین کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

آنچه در این پست میخوانید نکات مهمی که قبل از شروع به خلاصه نویسی باید بدونیم: بهترین زمان خلاصه نویسی:…

بیشتر بخوانید

ثبت نام آزمون ترمیم معدل

آنچه در این پست میخوانید زمان ثبت نام آزمون ترمیم معدل چه افرادی به ترمیم معدل اقدام نمایند؟ مشمولان ترمیم…

بیشتر بخوانید

تاثیر معدل در کنکور

آنچه در این پست میخوانید نحوه اعمال سوابق تحصیلی: کدام داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی میشوند؟ تاثیر سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *