طرح عیدانه برنده ساز

طرح عیدانه برنده ساز
کوچینگ تخصصی برنده ساز با در نظر گرفتن اهمیت بالای کنکور اردیبهشت ماه و کنکورفرهنگیان و همچنین امتحانات نهایی متوسطه دوم و تاثیر قطعی آن درسوابق تحصیلی اقدام به ارائه یکی از کاملترین و موثرترین برنامه‌ریزی‌ها برای دوران عید و جمعبندی برای دانش آموزان نمونده است.

کوچینگ تخصصی برنده ساز با در نظر گرفتن اهمیت بالای کنکور اردیبهشت ماه و کنکورفرهنگیان و همچنین امتحانات نهایی متوسطه دوم و تاثیر قطعی آن درسوابق تحصیلی اقدام به ارائه یکی از کاملترین و موثرترین برنامه‌ریزی‌ها برای دوران عید و جمعبندی برای دانش آموزان نمونده است.

مهندس یوسفیان با به کارگیری تجربه ۱۳ ساله خود در زمینه مشاوره و همراهی تیم مجرب و آموزش دیده با ایشان برای دوران جمعبندی و دوران عید برنامه‌ی بی‌نظیری را ارائه کردیم که در ادامه به خدمات این برنامه میپردازیم:

۱- ده جلسه کوچ آنلاین با مهندس یوسفیان

در این جلسه مهندس با ارائه نکات مشاوره‌ای تخصصی و همچنین صحبت در مورد تجربه خود در ضمینه جمعبندی مسیر باقی مانده دانش آموزان را هموار کرده و همچنین در جلسات امکان گفت و گو و پرسش و پاسخ نیز وجود داشته که هیچ ابهام و سوالی برای دانش آموز باقی نماند.

۲- دو جلسه رتبه برتر

دانش آموزان در این طرح دو جلسه اختصاصی با رتبه برتر رشته خود داشته تا از نکات بی‌نظیر و همچنین تجربه ایشان بهره‌مند شوند.

۳- دو جلسه روانشناسی

بدون تردید دانش آموزان در این بازه‌ی حساس دچار نگرانی‌هو و استرس‌های زیاد شوه که دو جلسه اختصاصی با روانشناس تخصصی تحصیلی به آن‌ها کمک میکند تا این نگرانی‌ها و اضطراب‌ها به حداقل خود رسیده و مانعی برای رسیدن به هدف نباشد.

۴- چهار جلسه مشاوره و جمعبندی هفتگی

در این طرح دانش آموز ۴ جلسه با مشاور تخصصی آموزش دیده نیز خواهد داشت و در پایان هر هفته جمعنبدی و تحلیل هفته‌ی سپری شده نیز انجام میگردد و هدف گذاری هفته‌ی پیش رو با توجه به سطح و جایگاه دانش آموز ارائه میگردد.

۵- آزمون‌های اختصاصی

طرح عیدانه برنده ساز با ارائه آزمون‌های مبحثی و اختصاصی عیدانه میتواند دانش آموز را از هر آزمون مبحثی دیگری بی‌نیاز کرده و همچنین با درنظر گرفتن عملکرد دانش آموز در آزمون میتوان به دانش آموز کمک کرد تا بهترین نتیجه و همچنین عملکرد خود را پیاده نماید.

۶- سحرخیزی با مشاور

برای کنترل ساعت خواب و رسیدن به نظم و استمرار، مشاور هر روز صبح در ساعت معین بیداری دانش آموز را برسی کرده و با دادن انرژی و حس مثبت به دانش آموز کمک کرده تا روز فوق‌العاده‌ای را رقم بزند.

۷- چک کردن شبانه گزارش کار و تحلیل عملکرد روزانه

پشتیبان تخصصی دانش آموز به صورت روزانه تحلیل عملکرد دانش آموز را انجام داده و ضمن ارائه نکات تخصصی با تحلیل ساعت و کیفیت پیشبرد برنامه اقدام به تعیین بهترین هدف برای پیشرفت دانش آموز را مینماید.

۸- جزوه اختصاصی منابع فرهنگیان برنده ساز

بدون شک همه‌ی دانش آموزانی که خواهان کنکور فرهنگیان هستند از اهمیت بالای منابع فرهنگیان و درصد بالای این دفترچه در قبولی باخبرند، برنده ساز با ارائه سه جزوه کامل هوش و استعداد معلمی، تعلیم و تربیت معلمی و روش مطالعه دینی و همچنین تست‌های جامع مسیر قبولی کنکور فرهنگیان را برای دانش آموزان هموار کرده است.

 

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنکور فرهنگیان هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله کنکور فرهنگیان و برنامه راهبردی قبولی فرهنگیان کوچینگ تحصیلی برنده ساز را نیز مطالعه بفرمایید

 

۹- برنامه ریزی هفتگی و ۴ جلسه با پشتیبان اختصاصی رشته تحصیلی دانش آموز

در این طرح با برنامه ریزی تخصصی و شخصی هفتگی متناسب با عملکرد دانش آموز و همچنین جلسات اختصاصی با پشتیبان سردرگمی‌ها و چالش‌های دانش آموزان به کمترین حالت خود میرسد.

اهداف طرح عیدانه برنده ساز:

  1. مطالعه‌ی روزانه‌ی ۱۲ ساعتی
  2. استفاده حداکثری از ۳۰ روز
  3. برنامه ریزی با بودجه بندی عیدانه
  4. پوشش یک پایه‌ی کامل در یک ماه
  5. جمع بندی دروس خوانده شده و کامل کردن دروس ناقص

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

آنچه در این پست میخوانید نکات مهمی که قبل از شروع به خلاصه نویسی باید بدونیم:بهترین زمان خلاصه نویسی:بهترین حالت…

بیشتر بخوانید

ثبت نام آزمون ترمیم معدل

آنچه در این پست میخوانید زمان ثبت نام آزمون ترمیم معدلچه افرادی به ترمیم معدل اقدام نمایند؟مشمولان ترمیم معدل:نحوه ثبت…

بیشتر بخوانید

تاثیر معدل در کنکور

آنچه در این پست میخوانید نحوه اعمال سوابق تحصیلی:کدام داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی میشوند؟تاثیر سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های غیر مرتبط…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *