امتحانات دی و خرداد ماه

قطعا یکی از مهم‌ترین رویدادهای هر سال تحصیلی دانش آموزان امتحانات دی و خرداد ماه آن‌ها خواهد بود که بدون شک تاثیر زیادی در معدل آن‌ها خواهد داشت. در ادامه به تحلیل امتحانات و همچنین پاسخ به سوالات اصلی دانش آموزان میپردازیم:

 

اهمیت امتحانات دی ماه در نتیجه کنکور چگونه است؟

نمرات امتحان دی ماه تاثیری در قبولی کنکور و سوابق آن‌ها ندارد و تنها نمرات امتحان کتبی نهایی خرداد ماه سوابق دانش آموز را میسازند و در قبولی کنکور آن‌ها تاثیر میگذارند.
اما از اهمیت بالای امتحانات دی ماه نباید غافل بود، بدون شک دانش آموزی که از ابتدای پایه خود بتواند با برنامه ریزی دقیق و منظم پیشروی داشته باشد و همچنین تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف خود بکند میتواند بهترین نتیجه دلخواه را نیز از امتحانات نهایی کسب کند.
برخی از دانش آموزان گمان میکنند که امتحانات دی ماه به نوعی وقت تلف کردن محسوب شده و چون فرصت زیادی برای مطالعه به روش تستی ندارند تایم مفید خود را از دست میدهند،

این باور کاملا اشتباه است و باید در نظر داشت که امتحانات دی ماه فرصت خوبی برای جمعبندی نیم سال اول و همچنین تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف خواهد بود.
همچنین در بیشتر مباحث درصورتی که مطالب به صورت کامل و مفهومی خوانده شده باشد در پاسخگویی به تست‌های کنکور به مشکلی برخورد نخواهید کرد زیرا کیفیت مطالعه یکی از مهم‌ترین اصل‌های پیشرفت است و میتواند در کنار عوامل دیگر موفقیت ما را تضمین کند.

 

در صورتی که نتیجه خوب از دی ماه کسب نشود راهکار چیست؟

خوشبختانه در صورتی که نتیجه‌ی دلخواهمان از امتحان دی ماه کسب نشود فرصت جبران وجود دارد، بعد از پایان امتحانات و دریافت کارنامه با تحلیل جزئی و تخصصی عملکرد میتوانیم عوامل مهم در موفقیتمان را تحلیل و برای پیشرفت خود بیشترین تلاش را داشته باشیم.

 

اهمیت امتحانات خرداد ماه چگونه است؟

بدون شک امتحانات نهایی خرداد ماه دارای نتیجه مستقیم و صد در صدی در قبولی خرداد ماه ما دارد. در کنکور ۱۴۰۳ تاثیر سوابق به صورت ۵۰ درصد قطعی، کنکور ۱۴۰۴ به صورت ۶۰ درصد قطعی و از سال ۱۴۰۵ به بعد به صورت قطعی ۷۰ درصدی خواهد بود. این مورد اهمیت بالای سوابق و امتحانات نهایی را نشان میدهد.

 

کوچینگ برنده ساز برای آمادگی امتحانات چگونه عمل میکند؟

برنده ساز ایده‌های تخصصی و بسیار کارآمدی را در این ضمینه ارائه میدهد، یکی از بهترین و طلایی‌ترین فرصت‌های موجود در برنده ساز برای آمادگی در امتحانات دی و خرداد ماه کلاس‌های اختصاصی برنده ساز است که مهندس یوسفیان با به کارگیری مجرب‌ ترین اساتید کشور کلاس‌های‌آنلاین و آفلاین جامع و کاملی را در دروس تخصصی و عمومی برگزار کرده تا دانش آموزان فرصت آموزش و رفع اشکال را دارا باشند.

یکی از مزایای شرکت در این کلاس‌ها آمادگی کامل دانش آموز برای امتحانات دی و خرداد ماه و همچنین کنکور وی خواهد بود که کمک شایانی جهت افزایش سرعت و پیشرفت است.
در برنده ساز تحلیل کامل کارنامه دی ماه انجام شده و همچنین با توجه به سطح و عملکرد دانش آموز تلاش میشود تا بهترین و مناسب‌ترین برنامه و راهکارها به وی ارائه شود.
همچنین در برنده ساز با آموزش شیوه‌ی مطالعه دروس تخصصی و عمومی مسیر پیش روی دانش آموز بیش از پیش هموار شده و با توکل بر خدا و تلاش‌های دانش آموز بهترین نتیجه را خواهیم داشت.

همچنین برنده ساز به صورت تخصصی آزمون‌های شبیه ساز نهایی را قبل از هر امتحان به دانش آموز ارائه میدهد تا دانش آموز خود را مورد سنجش قرار داده و با چالش‌های امتحان قبل از امتحان اصلی و زمانی که فرصت برای اصلاح باقیست مواجه شود.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

آنچه در این پست میخوانید نکات مهمی که قبل از شروع به خلاصه نویسی باید بدونیم:بهترین زمان خلاصه نویسی:بهترین حالت…

بیشتر بخوانید

ثبت نام آزمون ترمیم معدل

آنچه در این پست میخوانید زمان ثبت نام آزمون ترمیم معدلچه افرادی به ترمیم معدل اقدام نمایند؟مشمولان ترمیم معدل:نحوه ثبت…

بیشتر بخوانید

تاثیر معدل در کنکور

آنچه در این پست میخوانید نحوه اعمال سوابق تحصیلی:کدام داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی میشوند؟تاثیر سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های غیر مرتبط…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *