آشنایی با آزمون‌های اختصاصی برنده ساز

نقش و اهمیت آزمون‌های آزمایشی و شبیه ساز در موفقیت کنکور و امتحانات خود برای بسیاری از افراد غیر قابل انکار بوده و اکثر رتبه‌های برتر سال‌های گذشته اهمیت آزمون‌های تستی و تشریحی را بیش از اندازه میدانند.
با این حال هنوز هم برخی افراد نمیدانند که آیا شرکت در آزمون میتواند پیشرفت آن‌ها رو بیشتر کند یا خیر
در این مقاله ابتدا به اهمیت آزمون میپردازیم و سپس انواع آزمون‌های کوچینگ تحصیلی برنده ساز را با هم مورد برسی قرار خواهیم داد:

فواید آزمون:

  1. مدیریت زمان سر جلسه آزمون:
    با شرکت در آزمون یاد خواهید گرفت که چگونه میتوان زمان خود را در آزمون‌ها مدیریت کرده و طبق چه قوانین و اولویتی به پاسخگویی سوالات بپردازید.
    همچنین با چالش‌های کم آوردن زمان قبل از آزمون اصلی خود مواجه شده و این به به شما کمک میکند تا آن‌ها را سازماندهی نمایید.
  2. آموختن مدیریت استرس آزمون:
    بدون شک امتحانات نهایی و کنکور یکی از سرنوشت سازترین رویداد‌های زندگی دانش آموزان است که این اهمیت بالای آن‌ها باعث استرس و نگرانی دانش آموزان میگردد.
    کافیست دانش آموز با این استرس بر سرجلسه آزمون وارد شود تا شکست اون حتمی گردد زیرا این استرس‌ها به او این اجازه را نمیدهند تا مسیر صحیح را طی کند و بتواند مدیریت آزمون خود را به دست بگیرد.
    شرکت در آزمون‌های شبیه ساز باعث میشود تا دانش آموز مدیدیت استرس و هیجانات خود را آموخته و با شرایط مشابه آزمون قبل از آزمون اصلی خود روبه‌رو شود که کمک شایانی در مدیریت استرس را دارد.
  3. ارزیابی شیوه و کیفیت مطالعه:
    یکی از مهم‌ترین فواید شرکت در آزمون برای اکثر دانش آموزها محک زدن اطلاعات خود و مورد ارزیابی و تحلیل قرار دادن روش مطالعه و تلاش برای بهبود بیشتر و افزایش کیفیت خود است.
    دانش‌آموزان میتوانند با شرکت در آزمون‌ها اطلاعات خود را مورد سنجش قرار داده و آن را تحلیل نمایند.

 

آزمون‌های اختصاصی برنده ساز:

کوچینگ تحصیلی برنده ساز توجه شایانی به آزمون‌های شبیه ساز برای دانش آموزهای خود کرده است در ادامه با انواع آزمون‌های برنده ساز آشنا خواهید شد:

  1. آزمون‌های تایین سطح:
    آزمون‌های تایین سطح در شش پایه هفتم تا دوازدهم و در چند رشته اختصصاصی به دانش آموزان و تیم تخصصی آن‌ها این امکان را میدهد تا قبل از شروع کار سطح خود را مورد سنجش قرار دهند تا متناسب با نقطه‌ای که قرار دارند بهترین و صحیح‌ترین پشیبرد را داشته باشند.
    همچنین بعد از به اتمام رسیدن مطالعه یک پایه نیز با انجام آزمون‌های تاییین سطح میتوانند پیشرفت خود را مشاهده و تحلیل کنند.
  2. آزمون‌های تستی درس به درس:
    آزمون‌های تستی درس به درس برنده ساز به دانش آموزها کمک میکند بعد از مطالعه هر درس آموزه‌های خود را مورد سنجش قرار دهند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.
    این آزمون‌ها با توجه به این که به صورت درس به درس و مبحثی ارائه میشود باعث میشود تا تما نکات مهم یک درس مورد توجه قرار گرفته و هیچ نکته‌ای از قلم نیافتد.
    همچنین کیفیت آزمون را نیز دو چندان مینماید.
  3. آزمون‌های تشریحی درس به درس:
    بدون شک دانش آموزان از اهمیت بالای امتحانات نهایی خود غافل نیستند و میدانند که امتحانات نهایی بخش بزرگی از موفیقت را در برمیگیرد.
    کوچینگ تحصیلی برنده ساز نیز از این مورد مهم غافل نبوده و آزمون‌های تشریحی شبیه ساز نهایی را ارائه داده است.
    این آزمون‌ها به صورت درس به درس و مبحثی بوده که دانش آموزان میتوانند بعد از مطالعه با استفاده از این آزمون‌ها آمادگی خود را برای امتحانات کامل نمایند.

 

تحلیل آزمون اختصاصی برنده ساز:

بلافاصله بعد از پاسخگویی به آزمون امکان مشاهده پاسخنامه تشریحی برای دانش آموزان وجود دارد و همچنین برنده ساز چارت تحلیل آزمون تخصصی خود را به دانش آموزان ارائه داده و بعد از آن تحلیل آزمون توسط پشتیبان تخصصی و اعضای تیم انجام میگردد تا دانش آموز بتواند تمام فواید و نتایج ممکن را از آزمون خود داشته باشد.

آزمون‌های آفلاین و آنلاین:

برگزاری آزمون‌ها به دو صورت آفلاین و آنلاین به دانش آموزان این امکان را میدهد تا در هر شرایطی بتوانند آزمون خود را برگزار و کاملا طبق برنامه تخصصی خود پیشروی را داشته باشند.

جمعبندی:

اهمیت آزمون بدون شک بیش از اندازه بوده و یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت برای دانش آموزان خواهد بود.
آزمون‌های برنده ساز با توجه به تمام پایه‌ها و سطح‌ها در نظر گرفته شده تا دانش آموزان بتوانند در کوتاه‌ترین مدت بهترین نتیجه را کسب نمایند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

خلاصه نویسی کنکوری، موضوع مهم این روزها

آنچه در این پست میخوانید نکات مهمی که قبل از شروع به خلاصه نویسی باید بدونیم:بهترین زمان خلاصه نویسی:بهترین حالت…

بیشتر بخوانید

ثبت نام آزمون ترمیم معدل

آنچه در این پست میخوانید زمان ثبت نام آزمون ترمیم معدلچه افرادی به ترمیم معدل اقدام نمایند؟مشمولان ترمیم معدل:نحوه ثبت…

بیشتر بخوانید

تاثیر معدل در کنکور

آنچه در این پست میخوانید نحوه اعمال سوابق تحصیلی:کدام داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی میشوند؟تاثیر سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های غیر مرتبط…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *